Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35845
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМамешина, Маргарита-
dc.contributor.authorМасляк, Ірина-
dc.contributor.authorMameshyna, Marharyta-
dc.contributor.authorMasliak, Iryna-
dc.date.accessioned2024-04-11T11:12:19Z-
dc.date.available2024-04-11T11:12:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМамешина М. А. Диференціація змісту фізичного виховання в закладах загальної середньої освїги на основі моніторингу фізичного стану школярів : метод. посіб. для вчителів фіз. культури / Мамешина М. А., Масляк І. П. – Харків : ХДАФК, 2020. – 112 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35845-
dc.description.abstractУ методичному посібнику представлено педагогічні аспекти реалізації програми диференціації змісту навчальних занять із фізичного виховання з урахуванням фізичного стану учнів середніх класів. Запропоновано процедуру проведення моніторингу фізичного здоров’я та фізичної підготовленості учнів, розподілу їх на типологічні групи; описано структуру програми диференціації змісту навчальних занять із фізичного виховання; надано орієнтовна схема уроку фізичної культури за авторською програмою. Посібник містить приклади фізичних вправ та модифікованих рухливих ігор, спрямовані на поліпшення функціонального стану основних систем організму та рівня розвитку фізичних якостей. Методичний посібник призначено для вчителів фізичної культури, викладачів фізичного виховання, здобувачів вищої освіти галузі Освіта. The methodological manual presents the pedagogical aspects of the implementation of the program of differentiation of the content of physical education lessons taking into account the physical condition of middle school students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХДАФКuk_UA
dc.relation.ispartofseriesкниги;-
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectзаклади загальної середньої освїгиuk_UA
dc.subjectрухливі ігриuk_UA
dc.subjectмоніторинг фізичного стануuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectкомплекси вправuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectmobile gamesuk_UA
dc.subjectinstitutions of general secondary educationuk_UA
dc.subjectsets of exercisesuk_UA
dc.subjectmonitoring of physical conditionuk_UA
dc.subjectschoolchildrenuk_UA
dc.titleДиференціація змісту фізичного виховання в закладах загальної середньої освїги на основі моніторингу фізичного стану школярівuk_UA
dc.title.alternativeDifferentiation of the content of physical education in institutions of general secondary education on the basis of monitoring the physical condition of schoolchildrenuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mameshyna M..pdf4.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.