Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35731
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвинюк, Галина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Lytvyniuk, Halyna Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T11:36:56Z | - |
dc.date.available | 2024-03-27T11:36:56Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Литвинюк Г. І. Професійний розвиток педагогів засобами неформальної освіти : дис. …д-ра філософії : 01 ; 011 / Литвинюк Галина Іванівна. – Тернопіль, 2023. – 299 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35731 | - |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичне узагальнення результатів наукового пошуку проблеми професійного розвитку педагогів засобами неформальної освіти та запропоновано практичне її розв’язання. In the dissertation research, a theoretical synthesis of the results of the scientific search for the issue of professional development of teachers by means of non-formal education has been carried out and a practical solution has been proposed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський нац. пед. ун-т імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | дисертації; | - |
dc.subject | професійний розвиток педагога | uk_UA |
dc.subject | особистісний розвиток | uk_UA |
dc.subject | маркетингова діяльність | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | акмеологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | науково-методичний супровід | uk_UA |
dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UA |
dc.subject | технології професійного розвитку | uk_UA |
dc.subject | монотехнологія сталої підтримки професійного розвитку | uk_UA |
dc.subject | professional development | uk_UA |
dc.subject | personal development | uk_UA |
dc.subject | self-development | uk_UA |
dc.subject | marketing activities | uk_UA |
dc.subject | educators | uk_UA |
dc.subject | acmeological approach | uk_UA |
dc.subject | professional competence | uk_UA |
dc.subject | professional education | uk_UA |
dc.subject | self-education | uk_UA |
dc.subject | scientific and methodological support | uk_UA |
dc.subject | pedagogical education | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | non-formal education | uk_UA |
dc.subject | postgraduate education | uk_UA |
dc.subject | professional development technologies | uk_UA |
dc.subject | monotechnology for continuous professional development support | uk_UA |
dc.title | Професійний розвиток педагогів засобами неформальної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Professional Development of Teachers by Means of Non-formal Education | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lytvynyuk_dis_2023.pdf | 27.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.