Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35707
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Даниско, Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Danysko, Oksana Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T12:31:29Z | - |
dc.date.available | 2024-03-26T12:31:29Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Даниско О. В. Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.04 ; 13.00.09 ; 13 / Даниско Оксана Володимирівна. – Полтава, 2024. – 652 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35707 | - |
dc.description.abstract | У дисертації цілісно досліджено й розв’язано актуальну науково-прикладну проблему професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання на засадах системного, синергетичного, теоретико-пізнавального, культурологічного, аксіологічного, інформаційного, компетентнісного, контекстного, особистісно орієнтованого, суб’єктно-діяльнісного, середовищного, когнітивістського, конструктивістського, коннективістського, технологічного, ресурсно-диференційованого, візуально-цифрового та кваліметричного) наукових підходів. The dissertation holistically researched and solved the actual scientific and applied problem of professional training of future teachers of physical education in the conditions of blended learning on the basis of systemic, synergistic, theoretical-cognitive, cultural, axiological, informational, competence-based, contextual, personally-oriented, subject- activity, environmental, cognitive, constructivist, connective, technological, resource-differentiated, visual-digital and qualitative scientific approaches. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | дисертації; | - |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | дидактична система | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | future teachers | uk_UA |
dc.subject | institution of higher education | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | didactic system | uk_UA |
dc.subject | blended learning | uk_UA |
dc.subject | higher education applicants | uk_UA |
dc.title | Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical and methodical foundations of professional training of future teachers of physical education in the conditions of blended learning | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Danysko_dis.pdf_2024.pdf | 13.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.