Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦуй Лун-
dc.contributor.authorCui Long-
dc.date.accessioned2024-03-26T12:20:11Z-
dc.date.available2024-03-26T12:20:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦуй Лун. Розвиток професіоналізму майбутніх учителів фізичної культури коледжів (на прикладі провінції Сичуань) : дис. …д-ра філософії : 011 ; 01 / Цуй Лун. – Харків, 2023. – 257 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35706-
dc.description.abstractУ дисертації вперше теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку професіоналізму майбутніх учителів фізичної культури коледжів провінції Сичуань. In the dissertation, for the first time, the pedagogical conditions for the development of professionalism of future teachers of physical culture in colleges of Sichuan province are theoretically substantiated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський нац. економ. ун-т імені Семена Кузнецяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectколеджuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk_UA
dc.subjectпровінція Сичуаньuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.subjectcollegeuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectprofessionalismuk_UA
dc.subjectSichuan provinceuk_UA
dc.subjectfuture physical culture teachersuk_UA
dc.titleРозвиток професіоналізму майбутніх учителів фізичної культури коледжів (на прикладі провінції Сичуань)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of Professionalism of Future College Teachers of Physical Culture (on the example of Sichuan Province)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cui_Long-Dys_2023.pdf.pdf3.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.