Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35682
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Солтик, Олександр Олександрович | - |
dc.contributor.author | Soltyk, Oleksandr Oleksandrovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T10:53:45Z | - |
dc.date.available | 2024-03-25T10:53:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Солтик О. О. Теоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Солтик Олександр Олександрович. – Хмельницький, 2019. – 569 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35682 | - |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена проблемі формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури. У науковій роботі здійснено цілісний системний аналіз проблеми професійної надійності у міждисциплінарному знанні людини; проаналізовано понятійно-категорійний апарат дослідження; охарактеризовано значення професійної надійності в різних сферах життєдіяльності людини, у тому числі у професії вчителя фізичної культури. The thesis tackles the issue of formation of professional reliability of future teachers of physical culture. An integral systematic analysis of the issue of professional reliability in an interdisciplinary knowledge of a person has been done; notion and category apparatus of the research has been analyzed; values of professional reliability in various spheres of human activity, including the profession of a teacher of physical culture, has been defined. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький нац. ун-т | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | дисертації; | - |
dc.subject | майбутні учителі фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | професійна надійність | uk_UA |
dc.subject | навчально-методичне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | future teachers | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | educational and methodical support | uk_UA |
dc.subject | professional reliability | uk_UA |
dc.subject | system | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | professional activity | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions | uk_UA |
dc.title | Теоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical and Methodical Principles of Forming Professional Reliability in Future Physical Education Teachers | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dis.docx.pdf | 8.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.