Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСолтик, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorSoltyk, Oleksandr Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2024-03-25T10:53:45Z-
dc.date.available2024-03-25T10:53:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСолтик О. О. Теоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Солтик Олександр Олександрович. – Хмельницький, 2019. – 569 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35682-
dc.description.abstractДисертація присвячена проблемі формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури. У науковій роботі здійснено цілісний системний аналіз проблеми професійної надійності у міждисциплінарному знанні людини; проаналізовано понятійно-категорійний апарат дослідження; охарактеризовано значення професійної надійності в різних сферах життєдіяльності людини, у тому числі у професії вчителя фізичної культури. The thesis tackles the issue of formation of professional reliability of future teachers of physical culture. An integral systematic analysis of the issue of professional reliability in an interdisciplinary knowledge of a person has been done; notion and category apparatus of the research has been analyzed; values of professional reliability in various spheres of human activity, including the profession of a teacher of physical culture, has been defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельницький нац. ун-тuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk_UA
dc.subjectпрофесійна надійністьuk_UA
dc.subjectнавчально-методичне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectfuture teachersuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjecteducational and methodical supportuk_UA
dc.subjectprofessional reliabilityuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.titleТеоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and Methodical Principles of Forming Professional Reliability in Future Physical Education Teachersuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis.docx.pdf8.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.