Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖиденко, А. О.-
dc.contributor.authorZhydenko, A. O.-
dc.date.accessioned2024-03-14T11:24:40Z-
dc.date.available2024-03-14T11:24:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖиденко А. О. Психофізіологія : навч. посіб. для студ. за напрямом підготовки 6.010201 "Фізичне виховання" / Жиденко А. О. – Чернігів : Чернігівський нац. пед. ун-т імені Т. Г. Шевченка, 2014. – 164 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35560-
dc.description.abstractУ навчальному посібники для бакалаврів галузі знань 0102 «Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини» та викладачів ВНЗ фізкультурного профілю вперше представлені: навчальна програма дисципліни «Психофізіологія», основні вимоги до загальних та професійно-орієнтованих знань і вмінь, критерії оцінювання та форми контролю, задачі, тестові завдання, основні поняття і терміни. Весь матеріал, що вивчається, розподілений за модулями з вказівкою часу на лекції та лабораторний практикум, виконуючи який студенти можуть визначить свій рівень розвитку уваги, пам’яті, стан мовної функції, логічне мислення тощо. Посібник рекомендовано для студентів, викладачів вищих навчальних закладів, учителів фізичного виховання, слухачів курсів підвищення кваліфікації, всім тим, хто цікавиться фізіологічними механізмами психічної діяльності людини і хоче визначити рівень розвитку своїх розумових якостей. In the study guide for bachelors in the field of knowledge 0102 "Physical education, sports and human health" and teachers of universities of physical education presented for the first time: the curriculum of the discipline "Psychophysiology", the main ones requirements for general and professionally oriented knowledge and skills, evaluation criteria and control forms, tasks, test tasks, basic concepts and terms. All the material studied is divided into modules with an indication of the time for lectures and laboratory practice, performing which students can determine their level development of attention, memory, state of language function, logical thinking, etc. Manual recommended for students, teachers of higher educational institutions, teachers of physical education, students of professional development courses, all those who is interested in the physiological mechanisms of human mental activity and wants to determine the level of development of one's mental qualities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігівський нац. пед. ун-т імені Т. Г. Шевченкаuk_UA
dc.subjectпсихофізіологіяuk_UA
dc.subjectстаниuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічне дослідженняuk_UA
dc.subjectпсихічні явищаuk_UA
dc.subjectнейронні механізмиuk_UA
dc.subjectпсихічні процесиuk_UA
dc.subjectpsychophysiologyuk_UA
dc.subjectstatesuk_UA
dc.subjectpsychophysiological researchuk_UA
dc.subjectmental phenomenauk_UA
dc.subjectneural mechanismsuk_UA
dc.subjectmental processesuk_UA
dc.titleПсихофізіологіяuk_UA
dc.title.alternativePsychophysiologyuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhydenko_2014.pdf3.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.