Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДун Цзяньбін-
dc.contributor.authorDun Tszianbin-
dc.date.accessioned2024-03-12T09:21:09Z-
dc.date.available2024-03-12T09:21:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДун Цзяньбін. Формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки : дис. ...д-ра філософії : 014; 01 / Дун Цзяньбін. – Київ, 2022. – 210 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35519-
dc.description.abstractНаукова новизна і теоретичне значення дослідження полягає в тому, що вперше: розроблено поетапну методику формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки, розкрито сутність і зміст, визначено компоненту структуру творчого потенціалу студентів факультеті мистецтв у контексті традицій і сучасних тенденцій розвитку мистецтва, розроблено критерії та показники, критеріально-рівневі характеристики сформованості означеного феномена, визначено принципи та виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність його формування. The scientific novelty and theoretical significance of the research is that for the first time: a step-by-step method of creative potential formation was developed students of the faculties of arts in the process of music and choreography training, the essence and content are revealed, the component structure is determined creative potential of students of the Faculty of Arts in the context of traditions and modern trends in the development of art, developed criteria and indicators, criterion-level characteristics of the formation of the specified phenomenon, the principles are defined and the pedagogical conditions that provide them are identified the effectiveness of its formation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський держ. ун-т імені Михайла Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectтворчий потенціал особистостіuk_UA
dc.subjectстуденти факультетів мистецтвuk_UA
dc.subjectсинтез мистецтвuk_UA
dc.subjectмистецько-педагогічна та мистецько-виконавська діяльністьuk_UA
dc.subjectхудожній світоглядuk_UA
dc.subjectмистецька освітаuk_UA
dc.subjectхудожня інтерпретаціяuk_UA
dc.subjectcreative potential of the individualuk_UA
dc.subjectstudents of art facultiesuk_UA
dc.subjectsynthesis of artsuk_UA
dc.subjectartistic and pedagogical activityuk_UA
dc.subjectartistic interpretationuk_UA
dc.subjectartistic and performing arts activityuk_UA
dc.subjectart educationuk_UA
dc.subjectartistic worldviewuk_UA
dc.titleФормування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeFormation of creative potential of arts faculty students in the process of music and choreographic traininguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dong Jianbing_dis_2022 (1).pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.