Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35519
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дун Цзяньбін | - |
dc.contributor.author | Dun Tszianbin | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:21:09Z | - |
dc.date.available | 2024-03-12T09:21:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Дун Цзяньбін. Формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки : дис. ...д-ра філософії : 014; 01 / Дун Цзяньбін. – Київ, 2022. – 210 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35519 | - |
dc.description.abstract | Наукова новизна і теоретичне значення дослідження полягає в тому, що вперше: розроблено поетапну методику формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки, розкрито сутність і зміст, визначено компоненту структуру творчого потенціалу студентів факультеті мистецтв у контексті традицій і сучасних тенденцій розвитку мистецтва, розроблено критерії та показники, критеріально-рівневі характеристики сформованості означеного феномена, визначено принципи та виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність його формування. The scientific novelty and theoretical significance of the research is that for the first time: a step-by-step method of creative potential formation was developed students of the faculties of arts in the process of music and choreography training, the essence and content are revealed, the component structure is determined creative potential of students of the Faculty of Arts in the context of traditions and modern trends in the development of art, developed criteria and indicators, criterion-level characteristics of the formation of the specified phenomenon, the principles are defined and the pedagogical conditions that provide them are identified the effectiveness of its formation. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Український держ. ун-т імені Михайла Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | дисертації; | - |
dc.subject | творчий потенціал особистості | uk_UA |
dc.subject | студенти факультетів мистецтв | uk_UA |
dc.subject | синтез мистецтв | uk_UA |
dc.subject | мистецько-педагогічна та мистецько-виконавська діяльність | uk_UA |
dc.subject | художній світогляд | uk_UA |
dc.subject | мистецька освіта | uk_UA |
dc.subject | художня інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | creative potential of the individual | uk_UA |
dc.subject | students of art faculties | uk_UA |
dc.subject | synthesis of arts | uk_UA |
dc.subject | artistic and pedagogical activity | uk_UA |
dc.subject | artistic interpretation | uk_UA |
dc.subject | artistic and performing arts activity | uk_UA |
dc.subject | art education | uk_UA |
dc.subject | artistic worldview | uk_UA |
dc.title | Формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of creative potential of arts faculty students in the process of music and choreographic training | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dong Jianbing_dis_2022 (1).pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.