Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2024-03-07T12:14:22Z-
dc.date.available2024-03-07T12:14:22Z-
dc.date.issued2023-12-14-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Напрями використання застосунків і систем штучного інтелекту в цифровому маркетингу / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // B2B Marketing : зб. наук. пр. XVII Міжнар. наук.-практ. конф. (14–15 груд.). – Київ : КПІ імені Ігоря Сікорського, 2023. – С. 47–49.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35499-
dc.description.abstractЕволюція штучного інтелекту (ШІ) кардинально змінила динаміку сучасного світу. Тепер ШІ виконує завдання, які зазвичай асоціюються з розумовими та когнітивними здібностями людини. Одним з найвагоміших напрямів застосування ШІ є сфера цифрового маркетингу для підвищення продуктивності діяльності підприємств різних галузей економіки. The evolution of artificial intelligence (AI) has radically changed the dynamics modern world. AI now performs tasks normally associated with mental and cognitive abilities of a person. One of the most important areas of application of AI is the field of digital marketing for improvement productivity of enterprises in various sectors of the economy.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКПІ імені Ігоря Сікорськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectвикористання застосунків і системuk_UA
dc.subjectArtificial Intelligenceuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectвикористання застосунків і системuk_UA
dc.titleНапрями використання застосунків і систем штучного інтелекту в цифровому маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeDirections for using artificial intelligence applications and systems in digital marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Liliia.pdf250.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.