Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35337
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осередчук, Ольга Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Oseredchuk, Olha Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T10:23:28Z | - |
dc.date.available | 2024-02-09T10:23:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Осередчук О. А. Теоретичні і методичні основи моніторингу якості вищої освіти в Укpaїні : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Осередчук Ольга Анатоліївна . – Хмельницький, 2023. – 652 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35337 | - |
dc.description.abstract | У роботі запропоновано нове розв’язання актуальної наукової проблеми моніторингу якості вищої освіти в Україні на інституційному рівні. Обґрунтовано концептуальні та організаційно-методичні засади моніторингу якості вищої освіти; розроблено й експериментально перевірено ефективність системи моніторингу якості вищої освіти на інституційному рівні. The work offers a new solution to the current scientific problem of monitoring the quality of higher education in Ukraine at the institutional level. The conceptual and organizational-methodical principles of monitoring the quality of higher education are substantiated; the effectiveness of the higher education quality monitoring system at the institutional level was developed and experimentally tested. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький нац. ун-т | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | дисертації; | - |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | якість вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | інституційний рівень | uk_UA |
dc.subject | система моніторингу | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | функції та принципи моніторингу | uk_UA |
dc.subject | критерії та об’єкти моніторингу | uk_UA |
dc.subject | діагностичний інструментарій | uk_UA |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | навчально-методичне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | monitoring | uk_UA |
dc.subject | quality of higher education | uk_UA |
dc.subject | institutional level | uk_UA |
dc.subject | educational and methodological support | uk_UA |
dc.subject | monitoring system | uk_UA |
dc.subject | pedagogical experiment | uk_UA |
dc.subject | organizational and pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | diagnostic tools | uk_UA |
dc.subject | functions and 14 principles of monitoring | uk_UA |
dc.subject | criteria and objects of monitoring | uk_UA |
dc.title | Теоретичні і методичні основи моніторингу якості вищої освіти в Укpaїні | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological foundations of monitoring the quality of higher education in the UK | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dysertatsiia-oseredchuk_2023.pdf | 11.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.