Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35263
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Данилишин, Ярина | - |
dc.contributor.author | Криштанович, Світлана | - |
dc.contributor.author | Danylyshyn, Yaryna | - |
dc.contributor.author | Kryshtanovych, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-18T07:52:39Z | - |
dc.date.available | 2024-01-18T07:52:39Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Данилишин Я. Мотивація учнів до занять з фізичного виховання / Ярина Данилишин, Світлана Криштанович // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 2. – С. 70–71. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35263 | - |
dc.description.abstract | Мета – виявити й розробити методичні рекомендації для підвищення інтересу та мотивації учнів до занять з фізичного виховання. Проаналізувати літературні джерела щодо мотивації учнів до занять із фізичного виховання. The goal is to identify and develop methodological recommendations for increasing interest and motivation students to physical education classes. Analyze literary sources on motivation students to physical education classes. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.title | Мотивація учнів до занять з фізичного виховання | uk_UA |
dc.title.alternative | Motivation of students for physical education classes | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1526-3042-1-SM.pdf | 175.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.