Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДрач, Тамара-
dc.contributor.authorDrach, Tamara-
dc.date.accessioned2024-01-17T13:02:22Z-
dc.date.available2024-01-17T13:02:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДрач Т. Ставлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спорту / Тамара Драч // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 2. – С. 76–77.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35259-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження є визначити ставлення вчителів з фізичного виховання та батьків до застосування повітряної акробатики й пілонного спорту у шкільній програмі, а також зробити порівняльний аналіз опитувань. The purpose of our study is to determine attitudes physical education teachers and parents to the use of aerial acrobatics and pylons sports in the school curriculum, as well as to make a comparative analysis of surveys.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectповітряна акробатикаuk_UA
dc.subjectпілонний спортuk_UA
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectшкільна програмаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectaerial acrobaticsuk_UA
dc.subjectpylon sportsuk_UA
dc.subjectschool programuk_UA
dc.subjectchildren of primary school ageuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.titleСтавлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спортуuk_UA
dc.title.alternativeThe attitude of the participants of the educational process to the possibility of introducing aerial acrobatics and pylon sportsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1529-3048-1-SM (1).pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.