Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаска, Марія-
dc.contributor.authorБоратинський, Олег-
dc.contributor.authorРадзімовська, Ольга-
dc.contributor.authorPaska, Mariia-
dc.contributor.authorBoratynskyi, Oleh-
dc.contributor.authorRadzimovska, Olha-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:27:38Z-
dc.date.available2024-01-16T11:27:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПаска М. Особливості етнічних закладів і розвиток гастрономічного туризму / Марія Паска, Олег Боратинський, Ольга Радзімовська // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 4. – С. 150.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35221-
dc.description.abstractМета – визначити особовості використання засобів інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубів.The goal is to determine the characteristics of the use of Internet marketing tools in the activity fitness clubs.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмережа «Інтернет»uk_UA
dc.subjectметоди аналізуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subject"Internet" networkuk_UA
dc.subjectmethods of analysisuk_UA
dc.titleОсобливості етнічних закладів і розвиток гастрономічного туризмуuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of ethnic institutions and the development of gastronomic tourismuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1568-3120-1-SM (1).pdf184.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.