Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35220
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСереда, Наталія-
dc.contributor.authorSereda, Nataliia-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:21:30Z-
dc.date.available2024-01-16T11:21:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСереда Н. Особливості використання засобів інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубів / Наталія Середа // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 4. – С. 151–152.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35220-
dc.description.abstractМета – визначити особовості використання засобів інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубів. The goal is to determine the characteristics of the use of Internet marketing tools in the activity fitness clubs.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмережа «Інтернет»uk_UA
dc.subjectметоди аналізуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subject"Internet" networkuk_UA
dc.subjectmethods of analysisuk_UA
dc.titleОсобливості використання засобів інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубівuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of using Internet marketing tools in the activity of fitness clubsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1568-3120-1-SM.pdf184.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.