Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-12-27T11:37:36Z-
dc.date.available2023-12-27T11:37:36Z-
dc.date.issued2023-11-24-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Маркетингові дослідження на основі можливостей алгоритмів машинного навчання і штучного інтелекту / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (23–24 лист. 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – С. 158–161.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35139-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectалгоритми машинного навчанняuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectmachine learning algorithmsuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження на основі можливостей алгоритмів машинного навчання і штучного інтелектуuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові дослідження на основі можливостей алгоритмів машинного навчання і штучного інтелектуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova L..pdf870.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.