Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоловйов, Валерій-
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій-
dc.contributor.authorSoloviov, Valerii-
dc.contributor.authorLytvyn, Andrii-
dc.date.accessioned2023-12-27T08:23:29Z-
dc.date.available2023-12-27T08:23:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСоловйов В. Ф. Випереджувальний підхід у професійній підготовці педагогічних працівників / Соловйов В. Ф., Литвин А. В. // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : зб. наук. пр. – Київ ; Львів ; Бережани ; Ломза, 2023. – Вип. 13. – С. 23–29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35135-
dc.description.abstractВажливою особливістю сьогодення є перехід від підтримувальної освіти до випереджувальної, яка навчає здобувачів переорієнтовуватися відповідно до змін, що відбуваються в науці, техніці, культурі, має творчий, перспективний характер. Стаття присвячена проблемі випереджувальності – властивості освіти, що проявляється у взаємодії прогностично побудованих змісту та методів трансляції знань, спрямованих на розвиток у кожної особистості вродженої схильності до їх здобуття. Реалізація прогностичновипереджувального підходу у професійній освіті сприяє підвищенню ефективності та цілісності підготовки учителів, створює передумови для особистісного зростання, самовдосконалення здобувачів педагогічних спеціальностей у ЗВО. Це готує майбутніх освітян до притаманних сучасній школі ситуацій невизначеності, швидкоплинності, мінливості, динамічного вибору тощо. An important feature of today is the transition from supportive education to anticipatory education, which teaches students to reorient themselves in accordance with the changes taking place in science, technology, culture, has a creative, forward-looking character. The article is devoted to the problem of anticipation - the property of education, which manifests itself in the interaction of prognostically constructed content and methods of knowledge translation, aimed at the development of each individual's innate tendency to acquire them. The implementation of a prognostic and anticipatory approach in professional education contributes to increasing the effectiveness and integrity of teacher training, creates prerequisites for personal growth and selfimprovement of students of pedagogical specialties in higher education. This prepares future educators for the situations of uncertainty, transience, variability, dynamic choice, etc. inherent in the modern school.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectвипереджувальна професійна освітаuk_UA
dc.subjectпрогностично-випереджувальний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectanticipatory professional educationuk_UA
dc.subjectprognostic-anticipatory approachuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectteaching staffuk_UA
dc.titleВипереджувальний підхід у професійній підготовці педагогічних працівниківuk_UA
dc.title.alternativePreventive approach in the professional training of educational personneluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solovyov Valery.pdf651.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.