Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35133
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинчук, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorMartynchuk, Olena Valeriivna-
dc.date.accessioned2023-12-26T09:19:15Z-
dc.date.available2023-12-26T09:19:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМартинчук О. В. Теорія та практика підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.03 / Мартинчук Олена Валеріївна. – Київ, 2019. – 614 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35133-
dc.description.abstractРеформування освітньої системи України, що передбачає усталення інклюзивної парадигми у межах Нової української школи з акцентом на освітній підтримці та адаптації чинників навколишнього середовища, зумовило суспільний запит на підготовку педагогів, які спроможні швидко і якісно включитись у професійну діяльність в інклюзивному освітньому середовищі, та окреслило їхню недостатню готовність до роботи в умовах інклюзивної освіти. The reform of the educational system of Ukraine which involves the establishment of an inclusive paradigm within the framework of the New Ukrainian School with an emphasis on educational support and adaptation of environmental factors led to a public request for the training of teachers able to quickly and qualitatively enter professional activities in the inclusive educational space and outlined their lack of readiness to work in an inclusive education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченкаuk_UA
dc.subjectфахівець зі спеціальної освітиuk_UA
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectспеціальний педагогuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентність спеціального VIII педагога у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectготовність спеціального педагогаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісна модель фахівця зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищіuk_UA
dc.subjectосвітнє середовище професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectspecialist in special educationuk_UA
dc.subjectinclusive educational spaceuk_UA
dc.subjectspecial teacheruk_UA
dc.subjectprofessional competence of special teacher in the field of inclusive education of children with special educational needsuk_UA
dc.subjectreadiness of a special teacheruk_UA
dc.subjectcompetent model of special education specialist in professional activity in the inclusive educational spaceuk_UA
dc.subjecteducational space of professional traininguk_UA
dc.titleТеорія та практика підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищіuk_UA
dc.title.alternativeTheory and practice of training specialists in special education for professional activities in the inclusive educational spaceuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19061814_d_2019 (1).pdf8.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.