Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-12-07T09:45:47Z-
dc.date.available2023-12-07T09:45:47Z-
dc.date.issued2023-10-20-
dc.identifier.citationВовчанська О. Сучасна маркетингова діяльність підприємств через призму цифровізації / Вовчанська Ольга, Іванова Лілія // Маркетинг в Україні : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. інтерне -конф.(20 жовт. 2023 р.). – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 366–369.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35085-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.titleСучасна маркетингова діяльність підприємств через призму цифровізаціїuk_UA
dc.title.alternativeModern marketing activities of enterprises through the prism of digitalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liliia Ivanova, Olha Vovchanska.pdf330.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.