Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаєвська, Анастасія-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorHaievska, Anastasiia-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-11-23T12:56:25Z-
dc.date.available2023-11-23T12:56:25Z-
dc.date.issued2023-09-28-
dc.identifier.citationГаєвська А. Маркетингові стратегії ціноутворення / Анастасія Гаєвська, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 59–63.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35012-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії ціноутворенняuk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategies of pricinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anastasiia Haievska, Liliia Ivanova.pdf292.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.