Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-11-14T07:59:49Z-
dc.date.available2023-11-14T07:59:49Z-
dc.date.issued2023-10-10-
dc.identifier.citationВовчанська О. Удосконалення маркетингових стратегій на основі технології блокчейн / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова // Управління бізнес-процесами та технологічними інноваціями в сучасних умовах : зб. тез доп. Міжнар. наук. конф. – Київ : НТУ, 2023. – Ч. 1. – С. 283–287.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34847-
dc.description.abstractЗбільшення кількості компаній, які активно використовують блокчейн у формуванні маркетингових стратегій у цифровому середовищі свідчить про якісні перетворення на ринку та інтенсифікацію еволюції маркетингових підходів. Поєднання відповідних інструментів цифрового маркетингу та технології блокчейн дозволяє компаніям досягти оптимального рівня конверсії в конкретному просторово-часовому середовищі. Метою роботи є аналіз основних напрямів впровадження технології блокчейну в цифровому маркетингу задля вдосконалення маркетингових стратегій. An increase in the number of companies actively using blockchain in formation of marketing strategies in the digital environment indicates qualitative transformations in the market and intensification of the evolution of marketing approaches. A combination of appropriate tools of digital marketing and blockchain technology allows companies to achieve optimal conversion level in a specific space-time environment. The purpose of the work is analysis the main directions of implementation of blockchain technology in digital marketing for improvement of marketing strategies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectтехнології блокчейнuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectblockchain technologiesuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингових стратегій на основі технології блокчейнuk_UA
dc.title.alternativeImproving marketing strategies based on blockchain technologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova L..pdf778.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.