Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34609
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сосіна, Валентина | - |
dc.contributor.author | Sosina, Valentyna | - |
dc.contributor.author | Кафедра хореографії та мистецтвознавства | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-17T11:35:34Z | - |
dc.date.available | 2023-10-17T11:35:34Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Арт-терапевтичні практики в хореографії : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 "Культура і мистецтво", cпеціальності 024 "Хореографія", факультет педагогічної освіти, ступінь вищої освіти - магістр / розроб. Сосіна В. Ю. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – 8 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34609 | - |
dc.description.abstract | Мета вивчення дисципліни полягає в ознайомленні студентів з різними напрямками арт-терапії, формуванні знань, вмінь і навичок організації та проведення практичних занять з використанням практик арт-терапії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | арт-терапевтичні практики в хореографії | uk_UA |
dc.subject | робоча програма | uk_UA |
dc.subject | магістр | uk_UA |
dc.subject | галузь знань - 02 "Культура і мистецтво" | uk_UA |
dc.subject | спеціальність 024 "Хореографія" | uk_UA |
dc.subject | кафедра хореографії та мистецтвознавства | uk_UA |
dc.title | Арт-терапевтичні практики в хореографії : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 "Культура і мистецтво", cпеціальності 024 "Хореографія", факультет педагогічної освіти, ступінь вищої освіти - магістр | uk_UA |
Appears in Collections: | Робочі навчальні програми |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
RP Art terapevtychni praktyky.pdf | 753.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.