Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойчук, Інна-
dc.contributor.authorBoichuk, Inna-
dc.date.accessioned2023-09-21T10:47:26Z-
dc.date.available2023-09-21T10:47:26Z-
dc.date.issued2023-04-28-
dc.identifier.citationБойчук І. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах / Інна Бойчук // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 98–100..uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34462-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectсучасні умовиuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectmodern conditionsuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовахuk_UA
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of the enterprise in modern conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Inna Boichuk.pdf243.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.