Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепаненко, Наталія-
dc.contributor.authorВолкова, Інна-
dc.contributor.authorStepanenko, Nataliia-
dc.contributor.authorVolkova, Inna-
dc.date.accessioned2023-09-21T07:27:09Z-
dc.date.available2023-09-21T07:27:09Z-
dc.date.issued2023-04-28-
dc.identifier.citationСтепаненко Н. Eмпіричні засади діагностики ефективності рекламних впливів / Наталія Степаненко, Інна Волкова // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 162–164.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34440-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.subjectconsumer marketuk_UA
dc.titleEмпіричні засади діагностики ефективності рекламних впливівuk_UA
dc.title.alternativeEmpirical principles of diagnosing the effectiveness of advertising effectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Stepanenko.pdf263.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.