Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-07-05T07:13:16Z-
dc.date.available2023-07-05T07:13:16Z-
dc.date.issued2023-04-29-
dc.identifier.citationВовчанська О. Інноваційні маркетингові рішення на основі штучного інтелекту / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова // Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27–29 квіт. 2023 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2023. – С. 38–44.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34241-
dc.description.abstractВисвітлено передові та інноваційні маркетингові рішення на основі ШІ: персоналізація клієнтського досвіду, контенту, реклами; експериментування, тестування та навчання на основі даних; надання рекомендації щодо продуктів і послуг на основі історії попередніх покупок кожного клієнта; аналіз настроїв клієнтів шляхом аналізу голосу, розпізнавання зображень і купівельної поведінки. Встановлено, що використання технологій ШІ допоможуть маркетологам оптимізувати індивідуальні шляхи клієнтів і адаптуватися до майбутніх дій клієнтів, що підвищить ефективність бізнес-процесів. Advanced and innovative marketing solutions based on AI are highlighted: personalization of customer experience, content, advertising; experimentation, testing and data-driven learning; providing recommendations of products and services based on each customer's previous purchase history; analysing customer sentiment through voice analysis, image recognition and buying behaviour. It has been established that the use of AI technologies will help marketers optimize individual customer journeys and adapt to future customer actions, which will increase the efficiency of business processes.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectмаркетинг штучного інтелектуuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectклієнтський досвідuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectmarketing innovationuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectcustomer orientationuk_UA
dc.subjectartificial intelligence marketinguk_UA
dc.subjectpersonalizationuk_UA
dc.subjectcustomer experienceuk_UA
dc.titleІнноваційні маркетингові рішення на основі штучного інтелектуuk_UA
dc.title.alternativeInnovative marketing solutions based on artificial intelligenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova L..pdf777.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.