Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахаревич, Світлана-
dc.contributor.authorРябенька, Марина-
dc.contributor.authorZakharevych, Svitlana-
dc.contributor.authorRiabenka, Maryna-
dc.date.accessioned2023-06-27T07:24:01Z-
dc.date.available2023-06-27T07:24:01Z-
dc.date.issued2023-05-18-
dc.identifier.citationЗахаревич С. Особливості формування та підтримка іміджу підприємств ресторанного бізнесу / Світлана Захаревич, Марина Рябенька // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 98–100.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34191-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectякісні методи оцінки іміджуuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectquality image evaluation methodsuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.titleОсобливості формування та підтримка іміджу підприємств ресторанного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of image formation and maintenance of restaurant business enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svitlana Zakharevych, Maryna Riabenka.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.