Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРутинський, Михайло-
dc.contributor.authorДавидейко, Ілля-
dc.contributor.authorRutynskyi, Mykhailo-
dc.contributor.authorDavydeiko, Illia-
dc.date.accessioned2023-06-26T08:11:43Z-
dc.date.available2023-06-26T08:11:43Z-
dc.date.issued2023-05-18-
dc.identifier.citationРутинський М. Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький» / Михайло Рутинський, Ілля Давидейко // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 201–203.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34160-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectготельний брендuk_UA
dc.subjectстратегія просуванняuk_UA
dc.subjectReikartz Hotelsuk_UA
dc.subjecthotel branduk_UA
dc.subjectpromotion strategyuk_UA
dc.subjectReikartz Hotelsuk_UA
dc.titleСтратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький»uk_UA
dc.title.alternativeThe strategy of promoting an international hotel brand in the regional market: the example of the Reikartz Kropyvnytskyi hoteluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykhailo Rutynskyi,.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.