Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГузар, Уляна-
dc.contributor.authorТихоновський, Максим-
dc.contributor.authorHuzar, Uliana-
dc.contributor.authorTykhonovskyi, Maksym-
dc.date.accessioned2023-06-21T07:26:51Z-
dc.date.available2023-06-21T07:26:51Z-
dc.date.issued2023-05-18-
dc.identifier.citationГузар У. Сучасні особливості формування маркетинг-міксу у закладах індустрії гостинності / Уляна Гузар, Максим Тихоновський // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 366–368.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34098-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleСучасні особливості формування маркетинг-міксу у закладах індустрії гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeModern features of marketing mix formation in hospitality industry establishmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uliana Huzar, Maksym Tykhonovskyi.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.