Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаремба, Лідія-
dc.contributor.authorЗалуцька, Орислава-
dc.contributor.authorГузар, Уляна-
dc.contributor.authorZaremba, Lidiia-
dc.contributor.authorZalutska, Oryslava-
dc.contributor.authorHuzar, Uliana-
dc.date.accessioned2023-06-20T12:12:21Z-
dc.date.available2023-06-20T12:12:21Z-
dc.date.issued2023-05-18-
dc.identifier.citationЗаремба Л. Концептуальні засади формування корпоративної культури в системі управління підприємств індустрії гостинності / Лідія Заремба, Орислава Залуцька, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 382–384.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34093-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectгостіuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectvaluesuk_UA
dc.subjectstaffuk_UA
dc.subjectguestsuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади формування корпоративної культури в системі управління підприємств індустрії гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeConceptual principles of corporate culture formation in the management system of hospitality industry enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lidiia Zaremba,.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.