Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34031
Title: | Професійно-прикладна фізична підготовка майбутніх фахівців творчих спеціальностей у процесі фізичного виховання |
Other Titles: | Professional and applied physical training of future specialists in creative specialties in the process of physical education |
Authors: | Муса Джаміль Салім Алсарайрех Муса Джаміль Салім Алсарайрех |
Keywords: | студентки заклад вищої освіти фізичні вправи фізичне виховання психофізіологічні властивості рухові якості професійноприкладна фізична підготовка дизайн female students institution of higher education physical exercises physical education psychophysiological properties design movement qualities applied professional physical training |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Нац. ун-т фіз. вих. і спорту України |
Citation: | Муса Джаміль Салім Алсарайрех. Професійно-прикладна фізична підготовка майбутніх фахівців творчих спеціальностей у процесі фізичного виховання : дис. ...д-ра філос. : 017; 01 / Муса Джаміль Салім Алсарайрех. – Київ, 2022. – 231 с. |
Series/Report no.: | дисертації; |
Abstract: | Мета роботи: розробити програму з фізичного виховання, щодо співвідношення загальної фізичної підготовки та професійноприкладної фізичної підготовки, для майбутніх фахівців творчих спеціальностей з метою формування професійнозначущих рухових якостей. The purpose of the work: to develop a program for physical education, regarding the ratio of general physical training and professionalapplied physical training, for future specialists of creative specialties with the aim of forming professionally significant movement qualities. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34031 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Musa_dzhamil_salim_alsarayreh_diss_2022.pdf | 3.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.