Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-05-05T07:10:41Z-
dc.date.available2023-05-05T07:10:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Особливості маркетингової діяльності в ритейлі в умовах пандемії COVID - 19 / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Проблеми планування в ринкових умовах : тези доп. ХХ міжнар. наук.-практ. конф. (28–30 жовтня 2021 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 19–22.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33909-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectумови пандемії Covid-19uk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectconditions of the Covid-19 pandemicuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності в ритейлі в умовах пандемії COVID - 19uk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of marketing activity in retail in the conditions of the COVID -19 pandemicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iv.L..pdf174.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.