Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33907
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Базиляк, Наталія | - |
dc.contributor.author | Bazyliak, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-04T09:55:05Z | - |
dc.date.available | 2023-05-04T09:55:05Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Базиляк Н. О. Трансформація сучасних управлінських підходів у формуванні та реалізації соціально-гуманітарних векторів реформування системи вищої освіти / Базиляк Н. О. // Публічне управління та митне адміністрування. – 2022. – № 4 (35). – С. 23–27. DOI https://doi.org/10.32782/2310-9653-2022-4.4 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33907 | - |
dc.description.abstract | З’ясовано, що з переходом цивілізації в постіндустріальну стадію, яку визначають як інформаційне суспільство, освіта обіймає одне з перших місць серед чинників розвитку людства. Провідні країни світу, які обрали шлях інноваційного економіки, заснованої на знаннях, визначають систему освіти як локомотив побудови такої економіки. Освіта уособлює суспільно організований та унормований процес постійної передачі попередніми поколіннями наступникам соціально-значущого досвіду. Освіта стає процесом, що відбувається протягом усього активного життя особистості. It was found that with the transition of civilization to the post-industrial stage, which is defined as the information society, education occupies one of the first places among the factors of human development. The leading countries of the world, which have chosen the path of an innovative economy based on knowledge, define the education system as a locomotive for building such an economy. Education represents a socially organized and standardized process of continuous transmission of socially significant experience by previous generations to their successors. Education becomes a process that takes place throughout the active life of an individual. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; | - |
dc.subject | трансформація | uk_UA |
dc.subject | управлінські підходи | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | формування | uk_UA |
dc.subject | заклади | uk_UA |
dc.subject | реформування | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | соціально-гуманітарні вектори | uk_UA |
dc.subject | transformation | uk_UA |
dc.subject | management approaches | uk_UA |
dc.subject | formation | uk_UA |
dc.subject | reformation | uk_UA |
dc.subject | system | uk_UA |
dc.subject | social and humanitarian vectors | uk_UA |
dc.subject | institutions | uk_UA |
dc.subject | higher education | uk_UA |
dc.title | Трансформація сучасних управлінських підходів у формуванні та реалізації соціально-гуманітарних векторів реформування системи вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Transformation of modern management approaches in the formation and implementation of social and humanitarian vectors of reforming the higher education system | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.