Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБазиляк, Наталія-
dc.contributor.authorBazyliak, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-05-04T09:19:36Z-
dc.date.available2023-05-04T09:19:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБазиляк Н. О. Трансформація державної гуманітарної політики в контексті диференціації управлінських підходів у системі сучасної інклюзивної освіти / Базиляк Н. О. // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. – 2022. – № 2. – С. 28–32. DOI https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2022.2.4uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33905-
dc.description.abstractУ статті визначено, що державна гуманітарна політика в контексті диференціації управлінських підходів прино-сить свої переваги і впливає на розвиток та інновації закладів вищої освіти. Одним із найскладніших завдань закладів вищої освіти на сучасному етапі є створення умов та ініціювання діяльності щодо зменшення несприятливих умов навчання. Освітня нерівність станом на сьогодні є доконаним фактом, тому навчання у закладі вищої освіти має забезпечити кожній молодій людині достатні умови для повноцінного розвитку, гідної самореалізації та участі у сус-пільно-культурному житті. The article states that the state humanitarian policy in the context of differentiation of management approaches brings its advantages and influences the development and innovation of higher education institutions. One of the most difficult tasks of higher education institutions at the present stage is to create conditions and initiate activities to reduce adverse learning conditions. Educational inequality is currently a fait accompli, so higher education should provide every young person with sufficient conditions for full development, dignified self-realization and participation in socio-cultural life.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectуправлінські підходиuk_UA
dc.subjectдержавна гуманітарна політикаuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectзакладuk_UA
dc.subjectконтекстuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectлюдський капіталuk_UA
dc.subjectсучасний етапuk_UA
dc.subjectnclusive educationuk_UA
dc.subjectmanagerial approaches,uk_UA
dc.subjecttransformationuk_UA
dc.subjectstate humanitarian policyuk_UA
dc.subjecthuman capitaluk_UA
dc.subjectinstitutionuk_UA
dc.subjectdifferentiationuk_UA
dc.subjectcontextuk_UA
dc.subjecttransformationuk_UA
dc.subjectmodern stageuk_UA
dc.titleТрансформація державної гуманітарної політики в контексті диференціації управлінських підходів у системі сучасної інклюзивної освітиuk_UA
dc.title.alternativeTransformation of state humanitarian policy in the context of differentiation of management approaches in system of modern inclusive educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bazyl.pdf268.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.