Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/338
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хлєбодарова, Ірина | - |
dc.contributor.author | Коряка, Євген | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T11:38:04Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T11:38:04Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Хлєбодарова І. Формування мотивації до занять фізичною культурою у студентської молоді / Ірина Хлєбодарова, Євген Коряка // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 173 - 178. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/338 | - |
dc.description.abstract | Мотивація до занять фізичною культурою та її цілеспрямоване формування є актуальною проблемою сьогодення, у постановці якої можна виокремити філософські, педагогічні, медичні, фізіологічні й інші аспекти дослідження. Формування мотивації залежить не лише від об’єктивних, але й суб’єктивних факторів, рівня свідомості та загальної культури людини. Тому ми визначили підходи щодо формування мотивації до занять фізичною культурою студентської молоді, що є необхідним в організації процесу фізичного виховання та допоможе визначити усвідомлене ставлення студентів до занять фізичною культурою, сформувати потребу в повсякденних фізичних вправах, сприяти фізичній і професійній досконалості, створити передумови для організації позитивного комунікативного середовища, а також позитивного емоційного статусу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Формування мотивації до занять фізичною культурою у студентської молоді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Hle_31.pdf | 322.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.