Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКиселевська, Світлана-
dc.contributor.authorБринзак, Валентина-
dc.date.accessioned2015-11-10T13:00:50Z-
dc.date.available2015-11-10T13:00:50Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКиселевська С. Аналіз розвитку координаційних рухів студентів засобами ритмічної гімнастики / Світлана Киселевська, Валентина Бринзак // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фізичної культури та спорту. - Л., 2007. - Вип. 11, т. 1. - С. 111 - 115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3388-
dc.description.abstractПроцес формування довільних рухів різної координаційної структури пов’язаний з проявами сили, швидкості, гнучкості, витривалості, розвиток яких протікає взаємозалежно. У зв’язку з цим, особливої актуальності набувають питання формування оптимальної структури координаційних здібностей студентів, основу якої становлять взаємозв’язки рухових якостей. Обстеження були проведені у кілька етапів за умов навчального процесу в університеті протягом 2005-2006 навчально¬го року. На першому етапі визначався рівень координації рухів студенток за умов збереження вертикальної пози та керування ритмічними рухами. На другому етапі здійснювався підбір засобів для розвитку та вдосконалення координаційних рухів. На третьому етапі розроблялися та апробувалися програми для розвитку координації рухів у студенток засобами ритмічної гімнастики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectритмічна гімнастикаuk_UA
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.titleАналіз розвитку координаційних рухів студентів засобами ритмічної гімнастикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Kyselevska S., Brynzak.pdf460.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.