Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliya-
dc.contributor.authorOzimek, Irena-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorОзімек, Ірена-
dc.date.accessioned2023-04-27T08:23:03Z-
dc.date.available2023-04-27T08:23:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationVovchanska O. Marketing factors of the tourism market’s operations in Ukraine / Olha Vovchanska, Liliya Ivanova, Irena Ozimek // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia. – 2022. – Vol. 21, N. 1. – Р. 25–34. DOI: 10.22630/ASPE.2022.21.1.3 (Scopus)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33868-
dc.description.abstractAim: The article is devoted to analyzing marketing factors of the tourism market operations in Ukraine under martial law. Мета: Стаття присвячена аналізу маркетингових факторів функціонування туристичного ринку України в умовах воєнного стану.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecttourism marketuk_UA
dc.subjectmarketing factorsuk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectмаркетингові факториuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleMarketing factors of the tourism market’s operations in Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові чинники функціонування туристичного ринку в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Lilii.pdf231.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.