Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-04-26T11:10:53Z-
dc.date.available2023-04-26T11:10:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВовчанська О. Доповнена реальність в маркетингових технологіях компанії / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доп. XІV Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : Львівська політехніка, 2022. – С. 45–47.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33860-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectкомпаніїuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectmarketing technologiesuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectcompaniesuk_UA
dc.titleДоповнена реальність в маркетингових технологіях компаніїuk_UA
dc.title.alternativeAugmented reality in the company's marketing technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iv. L..pdf262.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.