Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2023-03-23T10:45:50Z-
dc.date.available2023-03-23T10:45:50Z-
dc.date.issued2022-09-21-
dc.identifier.citationІванова Л. Маркетингові особливості чемпінгу як нетрадиційного виду туризму / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (21 вересня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 184–186.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33672-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectмаркетингові особливостіuk_UA
dc.subjectчемпінгuk_UA
dc.subjectнетрадиційні виду туризмуuk_UA
dc.subjectmarketing featuresuk_UA
dc.subjectcampinguk_UA
dc.subjectnon-traditional types of tourismuk_UA
dc.titleМаркетингові особливості чемпінгу як нетрадиційного виду туризмуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing features of camping as a non-traditional type of tourismuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лілія Іванова.pdf285.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.