Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтасюк, Ольга-
dc.contributor.authorStasiuk, Olha-
dc.date.accessioned2023-03-21T12:22:55Z-
dc.date.available2023-03-21T12:22:55Z-
dc.date.issued2022-09-21-
dc.identifier.citationСтасюк О. Сутність і структура маркетингового середовища реабілітаційного центру / Ольга Стасюк // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (21 вересня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 165–167.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33664-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectреабілітаційний центрuk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.subjectrehabilitation centeruk_UA
dc.titleСутність і структура маркетингового середовища реабілітаційного центруuk_UA
dc.title.alternativeThe essence and structure of the marketing environment of the rehabilitation centeruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stasiuk Olha.pdf279.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.