Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуль, Іван-
dc.contributor.authorЗавидівська, Ольга-
dc.contributor.authorHul, Ivan-
dc.contributor.authorZavydivska, Olha-
dc.date.accessioned2023-03-21T09:51:51Z-
dc.date.available2023-03-21T09:51:51Z-
dc.date.issued2022-09-21-
dc.identifier.citationГуль І. Формування маркетингової політики в закладах вищої освіти України / Іван Гуль, Ольга Завидівська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (21 вересня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 27–29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33655-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectinstitutions of higher educationuk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.titleФормування маркетингової політики в закладах вищої освіти Україниuk_UA
dc.title.alternativeFormation of marketing policy in higher education institutions of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hul I..pdf197.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.