Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33593
Title: Підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи : теоретичний аспект
Other Titles: Increasing the level of education of future primary school teachers : theoretical aspect
Authors: Пономарьова, Г. Ф.
Харківська, А. А.
Упатова, І. П.
Бабакіна, О. О.
Бєляєв, С. Б.
Молчанюк, О. В.
Ponomarova, H. F.
Kharkivska, A. A.
Upatova, I. P.
Babakina, O. O.
Bieliaiev, S. B.
Molchaniuk, O. V.
Keywords: підвищення рівня едукації
майбутні учителі
початкова школа
монографія
raising the level of education
future teachers
primary school
monograph
Issue Date: 2021
Citation: Підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи : теоретичний аспект : колект. моногр. / Г. Ф. Пономарьова, А. А. Харківська, І. П. Упатова та ін. – Харків, 2021. – Кн.1. – 536 с.
Abstract: У монографії представлено теоретичний аспект підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи. Обґрунтовано теоретичні питання методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Продемонстровано особливості підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи у теорії та практиці педагогіки. Ґрунтовно проаналізовано сучасні аспекти специфіки едукації майбутніх учителів початкової школи і з‟ясовано базові та ключові поняття роботи. Визначено теоретичні основи підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано авторські розробки моделей підвищення рівня якості едукації майбутніх учителів початкової школи. The monograph presents the theoretical aspect of raising the level education of future primary school teachers. Reasonably theoretical the issue of methodical training of future primary school teachers. Features of raising the level of education of future teachers are demonstrated elementary school in the theory and practice of pedagogy. Thoroughly analyzed modern aspects of the specifics of education of future primary school teachers and the basic and key concepts of work are clarified. The theoretical foundations are defined raising the level of education of future primary school teachers. The author's development of models for improving the quality of education is proposed future primary school teachers.
URI: https://repository.ldufk.edu.ualoca/handle/34606048/33593
ISBN: 978-617-8009-49-6
Appears in Collections:Монографія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Primary school education.pdf4.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.