Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦесьців, Діана-
dc.contributor.authorШкабур, Ігор-
dc.contributor.authorTsestsiv, Diana-
dc.contributor.authorShkabur, Ihor-
dc.date.accessioned2023-01-03T11:43:56Z-
dc.date.available2023-01-03T11:43:56Z-
dc.date.issued2022-09-30-
dc.identifier.citationЦесьців Д. Роль реклами та соціальних мереж для розвитку туризму в Україні / Діана Цесьців, Ігор Шкабур // Альтернативний туризм : матеріали наук.-практ. семінару (30 верес. 2022 р., м. Львів). - Львів, 2022. - С. 177-179.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33429-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectрозвиток туризму в Україніuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectdevelopment of tourism in Ukraineuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.titleРоль реклами та соціальних мереж для розвитку туризму в Україніuk_UA
dc.title.alternativeThe role of advertising and social networks for the development of tourism in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цесьців.pdf735.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.