Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленчик, Наталія-
dc.contributor.authorХристина, Лешко-
dc.date.accessioned2023-01-03T10:57:42Z-
dc.date.available2023-01-03T10:57:42Z-
dc.date.issued2022-09-30-
dc.identifier.citationПавленчик Н. Використання корпоративної соціальної відповідальності для формування позитивного іміджу туристичних підприємств / Наталія Павленчик, Лешко Христина // Альтернативний туризм : матеріали наук.-практ. семінару (30 верес. 2022 р., м. Львів). - Львів, 2022. - С. 134-137.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33422-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectімідж туристичного підприємстваuk_UA
dc.titleВикористання корпоративної соціальної відповідальності для формування позитивного іміджу туристичних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павленчик.pdf739.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.