Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШерстюк, Роман-
dc.contributor.authorSherstiuk, Roman-
dc.date.accessioned2023-01-02T12:34:58Z-
dc.date.available2023-01-02T12:34:58Z-
dc.date.issued2022-10-06-
dc.identifier.citationШерстюк Р. Освітні інноваційні хаби як організаційна платформа формування нових знань / Роман Шерстюк // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 406-409.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/33393-
dc.description.abstractМета – надання рекомендацій щодо використання освітніх іннова- ційних хабів як організаційної платформи формування нових знань. The goal is to provide recommendations on the use of educational innovations tion hubs as an organizational platform for the formation of new knowledge.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectнаціональна інноваційна екосистемаuk_UA
dc.subjectінновації-відкриттяuk_UA
dc.subjectінноваційний хабuk_UA
dc.subjectзаснований на знанняхuk_UA
dc.subjectінтелектуальна діяльністьuk_UA
dc.subjectкадровий та інфраструктурний потенціалиuk_UA
dc.subjectnational innovation ecosystemuk_UA
dc.subjectinnovation-discoveryuk_UA
dc.subjectinnovative hubuk_UA
dc.subjectpersonnel and infrastructural potentialsuk_UA
dc.subjectintellectual activityuk_UA
dc.subjectbased on knowledgeuk_UA
dc.titleОсвітні інноваційні хаби як організаційна платформа формування нових знаньuk_UA
dc.title.alternativeEducational innovation hubs as an organizational platform for the formation of new knowledgeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
н Шерстюк.pdf110.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.