Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33193
Title: Ресторанний туризм як елемент туристичного брендингу Львівщини
Other Titles: Restaurant tourism as an element of tourism branding of Lviv Oblast
Authors: Паска, Марія
Радзімовська, Ольга
Paska, Mariia
Radzimovska, Olha
Keywords: ресторанний туризм
туристичні послуги
ресторанні господарства Львівщини
restaurant tourism
tourist services
restaurant farms of Lviv region
Issue Date: 2022
Publisher: НУХТ
Citation: Паска М. З. Ресторанний туризм як елемент туристичного брендингу Львівщини / Паска М. З., Равдзімовська О. В. // Інноваційні технології та перспективи розвитку м’ясопереробної галузі : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Київ : НУХТ, 2022. - С. 85-86.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Дослідження тенденцій розвитку та сучасного стану ринку послуг гастрономічного туризму є передумовою визначення перспектив розвиткугастрономічного туризму України та створення конкурентоспроможноготуристичного продукту на міжнародному ринку послуг туризму. Study of development trends and the current state of the services market gastronomic tourism is a prerequisite for determining the prospects for the development of gastronomy tourism of Ukraine and the creation of a competitive tourist product on the international market of tourism services.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/33193
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Паска_Радзімовська___.pdf728.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.