Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГриньків, Мирослава-
dc.contributor.authorКуцериб, Тетяна-
dc.contributor.authorМузика, Федір-
dc.contributor.authorHrynkiv, Myroslava-
dc.contributor.authorKutseryb, Tetiana-
dc.contributor.authorMuzyka, Fedir-
dc.date.accessioned2022-10-26T10:34:21Z-
dc.date.available2022-10-26T10:34:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГриньків М. Будова вуха. Слуховий та присінковий аналізатори : лабораторне заняття № 30 для студ. спец. "Фізична терапія, ерготерапія" / Мирослава Гриньків, Тетяна Куцериб, Федір Музика // Нормальна анатомія : навч. посіб. для лаборат. занять і самост. роботи. - Львів : ЛДУФК, 2018. - С. 188-192.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33113-
dc.description.abstractМета - вивчити будову вуха, шлях слухового і присінкового (вестибулярного) аналізаторів. The goal is to study the structure of the ear, the path of hearing and vestibular analyzers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectбудова вухаuk_UA
dc.subjectслуховий та присінковий аналізаториuk_UA
dc.subjectлабораторне заняттяuk_UA
dc.subjectспеціальність "Фізична терапія, ерготерапія"uk_UA
dc.subjectear structureuk_UA
dc.subjectauditory and peripheral analyzersuk_UA
dc.subjectspecialty "Physical therapy, occupational therapy"uk_UA
dc.subjectlaboratory sessionuk_UA
dc.titleБудова вуха. Слуховий та присінковий аналізатори : лабораторне заняття № 30 для студ. спец. "Фізична терапія, ерготерапія"uk_UA
dc.title.alternativeEar structure. Hearing and hearing analyzers: laboratory exercise No. 30 for students. special "Physical therapy, occupational therapy"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Лабораторні заняття

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lab.rrob.30.pdf204.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.