Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33061
Title: Непряма реклама, як спосіб підвищення рівня атрактивності об'єктів туристичної галузі
Other Titles: Indirect advertising as a way to increase the level of attractiveness of objects in the tourism industry
Authors: Старостенко, Софія
Качала, Софія
Starostenko, Sofiia
Kachala, Sofiia
Keywords: непряма реклама
попит
туризм
туристичний інтерес
indirect advertising
demand
tourism
tourist interest
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Старостенко С. Непряма реклама, як спосіб підвищення рівня атрактивності об'єктів туристичної галузі / Софія Старостенко, Софія Качала // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 406-408.
Series/Report no.: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Abstract: Розвиток туризму складно уявити без яскравої, влучної та дійової реклами. Вона здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на суспільство.Розвиток туризму складно уявити без яскравої, влучної та дійової реклами. Вона здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на суспільство.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/33061
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S3_129_406-408.pdf604.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.