Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловчук, Юлія-
dc.contributor.authorHolovchuk, Yuliia-
dc.date.accessioned2022-10-14T11:35:17Z-
dc.date.available2022-10-14T11:35:17Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationГоловчук Ю. Інноваційні напрями туристичного брендингу регіону / Юлія Головчук // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 353-355.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/33043-
dc.description.abstractТуристичні бренди регіонів України мають узгоджуватися із національ- ним туристичним брендом, зберігаючи водночас свою унікальність. Tourism brands of the regions of Ukraine should be coordinated with the national tourist brand while maintaining its uniqueness.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;-
dc.subjectінноваційні напрямиuk_UA
dc.subjectтуристичний брендингuk_UA
dc.subjectinnovative directionsuk_UA
dc.subjecttourist brandinguk_UA
dc.titleІнноваційні напрями туристичного брендингу регіонуuk_UA
dc.title.alternativeInnovative directions of tourism branding of the regionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S3_111_353-355.pdf579.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.