Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПітила, Христина-
dc.contributor.authorКоркуна, Іван-
dc.contributor.authorPityla, Khrystyna-
dc.contributor.authorKorkuna, Ivan-
dc.date.accessioned2022-10-14T09:52:10Z-
dc.date.available2022-10-14T09:52:10Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationПітила Х. Політика цінового проникнення як фактор входу на ринок товарів та послуг для підприємств готельного господарства / Христина Пітила, Іван Коркуна // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 313-315.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/33031-
dc.description.abstractПроцес формування стратегії ціноутворення з використання політики проникнення на ринок підприємства є дуже важливим, складним і багатогранним і передбачає необхідний контроль за реалізацією стратегії ціноутворення підприємства, а також враховує всі фактори, які можуть вплинути на процес, що спрощує процес пошуку певного об’єкта для внутрішнього і зовнішнього споживача. The process of forming a pricing strategy using the market penetration policy of the enterprise is very important, complex and multifaceted and provides the necessary control over the implementation of the pricing strategy of the enterprise, and takes into account all factors that may affect the process. and external consumer.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;-
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпроникненняuk_UA
dc.subjectготельне господарствоuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjectpenetration strategyuk_UA
dc.subjecthotel householduk_UA
dc.titleПолітика цінового проникнення як фактор входу на ринок товарів та послуг для підприємств готельного господарстваuk_UA
dc.title.alternativePrice penetration policy as a factor of entering the market of goods and services for the hotel industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S2_99_313-315.pdf601.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.