Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33023
Title: Соціокультурні виклики в управлінні готельними мережами
Other Titles: Sociocultural challenges in the management of hotel chains
Authors: Маршаленко, Маріанна
Березянко, Тамара
Marshalenko, Marianna
Berezianko, Tamara
Keywords: хартія
етика
КСВ
менеджмент
гостинність
charter
ethics
CSR
management
hospitality
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Маршаленко М. Соціокультурні виклики в управлінні готельними мережами / Маріанна Маршаленко, Тамара Березянко // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 289-291.
Series/Report no.: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Abstract: Принципи діяль- ності компанії, комунікації зі стейкхолдерами та прозорість прийняття рішень мають бути прописані в окремому документі. Найбільш поши- реними з них є хартія, кодекс, кодекс бізнес етикету тощо. Operating principles nity of the company, communication with stakeholders and transparency of adoption decisions must be recorded in a separate document. The most popular the most famous of them are the charter, the code, the code of business etiquette, etc.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/33023
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S2_91_289-291.pdf591.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.