Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33012
Title: Перспективи використання сучасних маркетингових технологій у розвитку креативнихі індустрій України
Other Titles: Prospects for the use of modern marketing technologies in the development of creative industries of Ukraine
Authors: Євтушенко, Олена
Гапоненко, Ганна
Шамара, Ірина
Yevtushenko, Olena
Haponenko, Hanna
Shamara, Iryna
Keywords: маркетингові технології
туристичний продукт
споживачі
marketing technologies
tourist product
consumers
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Євтушенко О. Перспективи використання сучасних маркетингових технологій у розвитку креативнихі індустрій України / Олена Євтушенко, Ганна Гапоненко, Ірина Шамара // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 263-265.
Series/Report no.: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Abstract: Мета полягає в наступному: визначити вплив сучасних маркетин- гових технологій на поведінку споживачів при виборі туристичного продукту.The goal is as follows: to determine the impact of modern marketing technologies on the behavior of consumers when choosing a tourist product.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/33012
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S2_81_263-265.pdf596.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.