Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32996
Title: Маркетингові інструменти економічного розвитку готельно-ресторанних підприємств в умовах пандемії
Other Titles: Marketing tools of economic development of hotel and restaurant enterprises in a pandemic
Authors: Ханас, Богдан
Васильчак, Світлана
Khanas, Bogdan
Vasylchak, Svitlana
Keywords: маркетинг
економічний розвиток
готельно-ресторанне підприємство
пандемія
marketing
economical development
hotel and restaurant company
pandemic
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Ханас Б. Маркетингові інструменти економічного розвитку готельно-ресторанних підприємств в умовах пандемії / Богдан Ханас, Світлана Васильчак // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 211-214.
Series/Report no.: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Abstract: Одними із важливих заходів покращення діяльності суб’єктів малого підприємництва є формування маркетингової концепції управління їх розвитком, які ґрунтуються на систематичному моніторингу зовнішнього і внутрішнього середовища з метою своєчасного виявлення зачатків кризових явищ та заздалегідь вживання заходів, метою яких є підвищення ефективності та збільшення прибутковості виробництва у достатньо мінливому та конкурентному середовищі за допомогою використання функцій маркетингового управління та методів маркетингової діяльності суб’єктів господарювання, що включають комплекс взаємопов’язаних дій на основі маркетингових інструментів по дослідженню продовольчого ринку, маркетингових технологій просування продукції від виробництва до споживача, визначення основних сегментів ринку, потреб та вподобань споживачів.One of the important measures to improve the activities of small businesses is the formation of a marketing concept for managing their development, based on systematic monitoring of the external and internal environment in order to identify the beginnings of crises and pre-take measures to increase efficiency and profitability.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/32996
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_65_211-214.pdf590.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.